HoReCa

horeca-konsalting-newnowmedia
"Naš stručni i visokoobrazovani tim koji ima iskustva u vođenju poznatih hotela i restorana će Vam pomoći da vaše ideje kroz zajedničku saradnju proslavimo i učinimo da Vaš posao bude zaista zadovoljstvo, a gosti siti i srećni."

Kompleksnost ugostiteljstva kao i same uslužne delatnosti, i sve veća zahtevnost korisnika, kao i zakonskih regulativa, nas stavlja na uslugu Vama, kako bi pronašli odgovarajući model poslovanja vašeg HoReCa objekta.

 

horeca-konsalting-newnowmedia
Manjak robe u magacinima predupređujemo digitalnim obrascima, za lakšu kontrolu i praćenje ulaza i izlaza artikala, kao i našom eksternom kontrolom ispravnosti poslovanja objekta.

Kompletne liste za praćenje održavanja kuhinjske opreme i stanja samog objekta će učiniti da ne brinete o eventualnim neispravnostima.

 

Gosti željni promena, u načinu usluge, načinu pripreme i serviranja hrane, kao i izmena jelovnika, mi Vam možemo pomoći u tome da kroz veliki izbor jela kako domaće tako i inostrane kuhinje kojih je u našoj listi normativa preko 2000 zadovoljite potrebe stalnih gostiju i privučete nove.

recepti-normativi-horeca-konsalting-newnowmedia

Mystery shopper

Nezadovoljni kupci nikad se ne žale, oni se jednostavno okrenu i zatim prenesu svoje loše utiske svojim prijateljima i kolegama. Istraživanja pokazuju da se čak 90 % nezadovoljnih kupaca nikad ne požali prodavcima u radnji.

Mystery shopping  je poslovni alat za merenje kvaliteta usluge sa ciljem poboljšanja usluge i povećanja prodaje. Sve što jeste ili može da bude deo kupovnog iskustva kupca merljivo je Mystery shoppping-om. U različitim delatnostima merljivi su različiti specifični standardi, uz opšte koji su zajednički za većinu delatnosti. Dakle, Mystery shopping predstavlja oblik povratne informacije kupca/korisnika.

KO JE TAJNI KUPAC?

Tajni kupac (Mystery shopper) je osoba koja se pretvara da je pravi kupac, posećuje prodajna mesta po unapred ustanovljenom scenariju, vrši potrebna zapažanja, a zatim o tome izveštava.

Tipičan zadatak tajnog kupca izgleda ovako: on odlazi u prodavnicu, u interakciji sa određenim saradnicima i može postavljati određena pitanja ili kupovati određene stavke.

Tajni kupac je odgovoran, pošten, precizan, pouzdan, detaljan, dobronameran, realan, objektivan, strpljiv… Veoma je važno da on bude i edukovan konkretno za taj posao, kako bi mogao što objektivnije i slikovitije da opiše svoje kupovno iskustvo. Tajni kupac ne mora da bude stručnjak za ocenu kvaliteta usluge, već osoba koja će na najbolji mogući način da prikaže sliku svog kupovnog iskustva.





Mystery Shopper Scenario

Mystery Shopper Zaposleni

Mystery Shopper Izlazak

Mystery Shopper Objekat

Mystery Shopper Pitanja

Mystery Shopper Pitanja

Newnowmedia, kao multimedijalna firma, nudi na jednom mestu ceo skup kreativnih i stručnih usluga za unapređenje i promociju vašeg poslovanja.

Ukoliko Vi nešto zamislite i možete to da priuštite, mi Vam možemo pomoći da to i ostvarite.

Naša snaga je u viziji gde su vreme i znanje najveće vrline, pri čemu se integracijom različitih tehnologija zadvoljavaju potrebe naših klijenta.