HoReCa

Kompleksnost ugostiteljstva kao i same uslužne delatnosti, i sve veća zahtevnost korisnika, kao i zakonskih regulativa, nas stavlja na uslugu Vama, kako bi pronašli odgovarajući model poslovanja vašeg HoReCa objekta.


Gosti željni promena, u načinu usluge, načinu pripreme i serviranja hrane, kao i izmena jelovnika, mi Vam možemo pomoći u tome da kroz veliki izbor jela kako domaće tako i inostrane kuhinje kojih je u našoj listi normativa preko 2000 zadovoljite potrebe stalnih gostiju i privučete nove.

Mystery shopper
Nezadovoljni kupci nikad se ne žale, oni se jednostavno okrenu i zatim prenesu svoje loše utiske svojim prijateljima i kolegama. Istraživanja pokazuju da se čak 90 % nezadovoljnih kupaca nikad ne požali prodavcima u radnji.
Mystery shopping je poslovni alat za merenje kvaliteta usluge sa ciljem poboljšanja usluge i povećanja prodaje. Sve što jeste ili može da bude deo kupovnog iskustva kupca merljivo je Mystery shoppping-om. U različitim delatnostima merljivi su različiti specifični standardi, uz opšte koji su zajednički za većinu delatnosti. Dakle, Mystery shopping predstavlja oblik povratne informacije kupca/korisnika.
KO JE TAJNI KUPAC?
Tajni kupac (Mystery shopper) je osoba koja se pretvara da je pravi kupac, posećuje prodajna mesta po unapred ustanovljenom scenariju, vrši potrebna zapažanja, a zatim o tome izveštava.
Tipičan zadatak tajnog kupca izgleda ovako: on odlazi u prodavnicu, u interakciji sa određenim saradnicima i može postavljati određena pitanja ili kupovati određene stavke.
Tajni kupac je odgovoran, pošten, precizan, pouzdan, detaljan, dobronameran, realan, objektivan, strpljiv… Veoma je važno da on bude i edukovan konkretno za taj posao, kako bi mogao što objektivnije i slikovitije da opiše svoje kupovno iskustvo. Tajni kupac ne mora da bude stručnjak za ocenu kvaliteta usluge, već osoba koja će na najbolji mogući način da prikaže sliku svog kupovnog iskustva.