Audio produkcija

Voice over
Voice over je produkciona tehnika gde se glas, koji nije deo naracije, koristi na radiju, televizijskoj produkciji, snimanju filma, pozorištu i u drugim prezentacijama. Obično je unapred snimljen i pušta se preko filma ili videa, često se koristi u dokumentarnom filmu ili novinarskim izveštajima kako bi se bolje objasnila neka informacija. Voice over se koristi u video igrama, porukama koje se automatski puštaju dok ste na čekanju, kao i za najave i informacije tokom događaja ili na turističkim destinacijama, takođe može i da se čita uživo, za događaje poput dodela nagrada.
Voice over je produkciona tehnika gde se glas, koji nije deo naracije, koristi na radiju, televizijskoj produkciji, snimanju filma, pozorištu i u drugim prezentacijama. Obično je unapred snimljen i pušta se preko filma ili videa, često se koristi u dokumentarnom filmu ili novinarskim izveštajima kako bi se bolje objasnila neka informacija. Voice over se koristi u video igrama, porukama koje se automatski puštaju dok ste na čekanju, kao i za najave i informacije tokom događaja ili na turističkim destinacijama, takođe može i da se čita uživo, za događaje poput dodela nagrada.
Dragan
Katarina
Nemanja
Ivan
Vukašin
Arsenije
Bojan
Sofija
Nadja
Branko
Aleksandar
Bojan (English)
Sofija (English)

Radio spotovi
Iako postoje noviji i jeftiniji oblici oglašavanja poput reklamiranja na pretraživačima kao što su Google i Bing ili društvenoj mreži Facebook, radijska platforma i dalje doseže do velikog broja slušalaca, pogotovo je zanimljiva činjenica da internet sve češće postaje platforma za slušanje radija, ali i bez toga se procenjuje da, u Srbiji, tokom jedne nedelje, u proseku, 4,000,000 ljudi sluša radio bar jedan minut dnevno.
Prednosti oglašavanja na radiju:Iako postoje noviji i jeftiniji oblici oglašavanja poput reklamiranja na pretraživačima kao što su Google i Bing ili društvenoj mreži Facebook, radijska platforma i dalje doseže do velikog broja slušalaca, pogotovo je zanimljiva činjenica da internet sve češće postaje platforma za slušanje radija, ali i bez toga se procenjuje da, u Srbiji, tokom jedne nedelje, u proseku, 4,000,000 ljudi sluša radio bar jedan minut dnevno.
- Veliki broj slušalaca. Prema istaživanju Ipsos Strategic Marketinga iz 2012. godine, u Srbiji u svakom trenutku blizu 400,000 ljudi, starosti 12 i više godina, sluša radio. Tokom svakog dana, u proseku, više od 2,800,000 ljudi ima kontakt sa radijom, dok ljudi koji slušaju radio, to čine u proseku 3 sata dnevno.
- Radio je lokalni medij. Mnoge stanice se mogu čuti samo u užim geografskim lokacijama, tako da će vaš lokalni biznis biti reklamiran samo ljudima iz vašeg okruženja.
New Now Media je tu da vam pomogne oko scenarija, biranja glasa, muzike, snimanja i efekata. Mi ćemo se pobrinuti da kao finalni proizvod dobijete kvalitetnu radio reklamu koju možete da pustite na bilo kojoj radio stanici.